torsdag 5 november 2015

Blogger-helvete

Jag har aldrig klagat på denna portal. Jag tycker den duger och den är enkel nog för mig att designa (jag är så oteknisk så det finns inte). Jag gillar att det finns en app jag kan blogga genom så jag slipper ladda min laptop (jag är inte bara oteknisk, jag är lat också) men nu har appen "gått sönder". Man kan inte längre publicera bilder för då låser sig appen, och försöker jag radera bilderna jag försökt publicera så låser sig hela appen. Försöker jag radera hela inlägget jag försökt publicera så låser sig appen... ja jag tror ni förstår. Jag har hamnat i ett dödläge och kan alltså inte längre blogga via appen.

Jag stod ju i valet och kvalet om jag skulle byta bloggportal, och nu verkar inte valet vara så svårt längre. Så nu ska jag bege mig ut på jakt efter en ny portal som passar mig och min otekniska hjärna. Så länge jag kan blogga med bilder så är jag nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar