onsdag 28 oktober 2015

Jag har inget att blogga om för jag gör ingenting.

Jag skulle komma tillbaka. Jag skulle uppdatera er om mitt glamourösa liv som tjockis. Men mitt liv är så jävla tråkigt. Jag GÖR ju ingenting, så vad ska jag skriva om?
"Idag har jag haft ont i händerna... igen. Tänkte tvätta med ett maraton utav Dharma och Greg var mer lockande. Jag reste mig aldrig ur soffan...förutom när jag var tvungen att springa och kissa var 10e minut. Eller äta."
Inte ens det stämmer. Hade det gått ett maraton utav Dharma och Greg skulle jag iaf haft en anledning att kolla. Det enda jag kollar på under dagarna är repriser på samma program jag kollade på dagen innan.
Jag är inte så duktig på det här med att ta det lugnt. Jag drar det till det extrema. Visserligen så motarbetar min kropp mig extremt mycket just nu, och jag låter den vinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar