tisdag 24 mars 2015

Kriget mot sprutan

Visst, det kan vara så att jag är lite rädd av mig men ikväll blev injektionerna  fyllda med drama igen. Menopuren gled in som om jag aldrig gjort nått annat i mitt liv men sen var det åter dags för orgalutranen.  Enbart för att jag kommer ihåg hur dåligt jag mådde igår och hur rädd jag var så fick jag lite panik redan innan jag tog sprutan idag. Kände tårarna komma och kände mig så dum som satt och grät framför Kim på grund av absolut ingenting.
Efter ett litet gråtanfall så tvingar jag in kanylen i magen. Klådan kom på en gång och även kallsvetten. Regerade inte riktigt lika starkt som igår men mådde ändå dåligt.
Nu sitter jag och försöker så kroppen att lugna ner sig så jag kan sova. I morgon ska vi på VUL och kolla hur det växer där inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar