söndag 29 mars 2015

Slutspurten

Igår kväll tog jag min sista menopur och orgalutran för detta gång. Det var det mest dramafria injektionstillfället sen starten. Ville bara få det avklarat, Ikväll ska jag ta min ovitrelle och mesig som jag är så får kim kompa sista timmarna från jobbet då jag inte vill vara ensam när jag tar nya sprutor.

Har försökt fördriva tiden idag med att packa inför flytten. Har packat lådor med kläder... än så länge är jag uppe i 4 kartongen och 2 sopsäckar och det är minst lika mycket kvar. Tack och lov är dom flesta sommarkläderna redan packade i kartonger då dom varit undanstoppade under vintern.
Tänkte fortsätta och packa i köket också men har fått så sjukt ont i äggstockarna så måste vila lite.
Tack och lov är detta försök snart över och vi får vila några veckor innan vi får reda på om det tog sig eller om vi måste starta om alltihopa.

Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och vänta tills tvätten är klar. Känns som jag inte kunnat slappna av på flera dagar nu så ska bli skönt att inte göra någonting alls för en gångs skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar