fredag 17 april 2015

Denna dyrbara ömtåliga tid.

Har inte uppdaterat här på några dagar av en anledning... gått som i ett litet lyckorus som äntligen börjar lägga sig och jag börjar faktiskt förstå att detta verkligen sker.

Har fått så många värmande gratulationer och lyckönskningar men ännu fler frågor. För att göra det klart så jag slipper svara på samma fråga i 12 veckor; Jo, vanligtvis väntar dom flesta med att berätta om sin graviditet först när dom är i v13 då dom 12 första veckorna är den mest kritiska tiden. Efter v12 har den största risken för missfall försvunnit. Men detta är inte en lag. Finns ingen som säger att man MÅSTE vänta 12 veckor. Hur skulle jag kunna vänta med att berätta om det lyckligaste som hänt i mitt liv?
I och med att vi varit så öppna med våran kamp så väljer vi att vara lika öppna hela vägen.

Den 13e maj ska vi in på första ultraljudskontrollen och jag kan inte förstå hur jag ska kunna vänta i en hel månad innan jag får se mitt lilla korn.

1 kommentar: