onsdag 8 april 2015

Nya ringen!

Skingrar tankarna lite med att fortsätta planera bröllopet. Då våra förlovningsringar är lite halvslitna och tråkig som bestämde vi oss för att byta ut dom till bröllopet. Kim kommer skaffa en bredare kantig ring i vitt och rött guld, och jag kommer ha 2 st i vitt guld med stenar i.
Idag beställde jag förlovningsringen som kommer om en vecka ungefär! Är heeeelt kär. Dock är den specialdesignad så har ingen bild på den men hittade en bild på orginalringen som vi använde som "mall". Det kommer bli 11 diamanter istället för 7 som på bilden, samt i vitt guld. Längtar så tills jag får byta!
Visst betyder min första förlovningsring mycket för mig, så kommer självklart spara den i en kedja runt halsen men dom nya ringarna är ett minne för vårat nya liv tillsammans.

Här är då "mallen" för nya ringen :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar