fredag 24 april 2015

v6 (5+2)

Tiden kryper fram. Väntar på första ultraljudet som kommer ske 13/5. Symtomen börjar komma sakta men säkert. Mår illa men inte så farligt så jag kräks (än). Hungern gör sig påmind hela tiden och sålänge jag äter håller jag illamåendet i styr. Trött som jag vet inte vad Sover gärna en stund när jag kommer hem från jobbet och sedan somnar jag för natten runt 8 halv 9 på kvällen.

Var tvungen att byta till en större jobbskjorta nu då den förra stramade lite om magen. Buken är lite lite utbuktande. Tänkte att det måste vara för att jag äter hela tiden men enligt BM så kan det mycket riktigt vara så att det redan börjar synas då det är olika från människa till människa. Kroppen förbereder sig och magen kan växa redan från v4. Det är ju inte fostret i magen som syns då det är alldeles för litet än men det är fortfarande en "gravidmage". Det beror tydligen på hur ens bäcken är format. Ska det börja synas redan nu vill jag inte ens veta hur jag kommer se ut om några månader haha.

Nu ska jag lägga mig på soffan och lata mig tills K kommer hem från jobbet vid 21. Sen får vi äntligen en helg tillsammans utan jobb. Hörde jag Texas Longhorn?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar