onsdag 29 april 2015

Min lediga dag. "lediga"

En ledig dag. Har jobb med mig hem som jag tänkte fixa men annars tänkte jag ta en enda liten ledig dag innan jag måste fixa inventering och bokslut för 4 avdelningar.
Telefonen ringer konstant. Från halv 6 i morse har jag blivit störd. Halv 6. då har jag inte ens börjat dom dagar jag faktiskt är på jobbet. Kommer börja stänga av telefonen när jag är ledig. Jag har så mycket viktigare saker nu att fokusera på än jobbet. Min och kornets lilla hälsa kommer före allting. Mår jag dåligt kommer jag stänga in mig i ett mörkt rum för att utesluta allt tjat och all stress. Kunde inte bry mig mindre om andra saker. Tack och lov har jag en så förstående chef så han vet vad jag går igenom och stöttar det till fullo.

Mår sämre och sämre. Illamåendet är riktigt illa till och från. Igår sov jag hela eftermiddagen och sedan hela natten. Idag höll jag på att kräkas bara jag reste mig från sängen. Har legat i soffan och småsovit hela förmiddagen men känner mig fortfarande helt sänkt. Ska bli spännande att se vad ultraljudet säger.
Har börjat få gråtanfall också. Igår började jag gråta på kontoret helt utan anledning. Det går över lika fort som det kommer men det är rätt irriterande och ganska olägligt att gråta på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar