lördag 11 april 2015

Mina alla åtaganden.

Är nu inne på ruvardag (RD) 9 och otåligheten griper tag i mig. Fusktestade på RD 7 efter en hel sömnlös natt där jag inte kunde tänka på annat, men testet fungerade ej. Köpte ännu ett test och körde samma eftermiddag. Visade negativt. Visserligen ska man inte ta testet på eftermiddagen... eller dricka så stora mängder vatten innan testet... eller testa på dag 7 för den delen. Jag lägger inte för stor tyngd på resultatet, jag väntar på RD 18 och testar precis som jag ska så får vi se.

Idag sysselsätter vi oss med att fixa det sista i köket innan flytten till nya huset (YAAAY). Visserligen har köparna redan godkänt lägenheten men vi lovade att sätta upp sista skåpsluckorna och byta spisfläkten. Kim åkte iväg för att hämta verktygen vi behöver till resten av arbetet, och jag passar på att ta en paus med lite Fanta. Blivit helt tokig i fanta på sista tiden, jag som aldrig gillat apelsindryck innan. Druckit för mycket cola i mina dagar antagligen.

Försöker att inte känna efter för mycket men har man inte lite symtom iaf? Brösten spänner fruktansvärt mycket och har fått byta till sportBH för att vara bekväm. Måste springa och kissa hela tiden. Är lite extra trött på kvällarna. Får hungerattacker från ingenstans och mår sjukt illa om jag inte får äta något. Humörsvängningarna ska vi inte ens snacka om...
Kanske känner man efter för mycket och inbillar sig, men man hoppas ju alltid på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar